יום שבת, 4 באוגוסט 2007

ליאוניד המניאק

מאז שהגעתי, אני מפתח מערכת יחסים מורכבת עם אחד השותפים בדירה. קוראים לו ליאו, אבל ביני לבין עצמי אני מכנה אותו ליאוניד המניאק. אמנם הוא שותף בדירה בדיוק כמו כולנו, אבל הוא מרשה לעצמו קצת יותר מדי. חלק מהדברים שהוא עושה הם סתם מציקים (לדוגמא בכל פעם שאני מבשל משהו הוא יורד מהחדר למטבח ובודק אם אני מוכן לכבד אותו), אבל כשהוא לוקח אוכל של אחרים מהמקרר זה כבר ממש מוגזם. לא שאלתי את פרנסיסקו (השותף שאחראי על כל העניינים המנהליים בבית) אבל אני מנחש שלאו מקבל הנחה משמעותית בשכר דירה. נראה, לי שהסיבה היחידה שאנחנו לא מעיפים אותו מהדירה היא שכשיש מסיבה (כמו לדוגמא אתמול בערב), ליאו ממש מרים את הערב. כמו שרואים בתמונות

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כנסו כנסו - אני ראשון.

רק רציתי לציין שהבחור נראה כמו הגירסה המקסיקנית של צגי מאמא (מי שמכיר הפסיד), הן במראה והן בעובדה שהוא גונב אוכל מהמקרר ו"מרים את הערב" (זכורה תקרית ה"פאק און דה טייבל" במפגש עם האמריקאים). אם להסיק מזה על אופיו של ליאוניד המניאק הרי שכדאי לך להזהר להבא בדברים שאתה כותב עליו בבלוג, שלא יציץ לך מאחורי הכתף וילך להתלונן לפרנסיסקו שאתה מלכלך עליו.

יובל אצקסון אמר/ה...

אני די משוכנע שליאוניד אנאלפבית במרבית השפות, אז אין בעיה מהכיוון הזה

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד יא איצקסון, אנחנו נלחמים בחום אוגוסט המחניק ואתה חוגג לך עם ערלים אי שם בצידו השני של הכדור,
אין לי אלא להתקנא בך ובכלך הנאמן ורק להתנחם בכך שלא רחוק היום בו תסבול מתלועים במעי הגס (אבל בינונו איזה מעי לא גס, בהתחשב במיקום שלו) שיהיה בכיף