יום חמישי, 2 באוגוסט 2007

que es choripanada?

ובכן זה הפוסט הראשון, אבל אין לי עדיין כח לכל ההסברים על מי איפה ולמה)
(מי שצריך יודע-
חזרתי עכשיו לדירה, מאירוע שערכו לכבוד הזרים באוניברסיטה שנקרא "צ'וריפנדה" ולמרבה האכזבה
לא מדובר באכילת צ'וריסואים שעשויים מדובי פנדה. בפועל, הגעתי במיוחד לקמפוס מרוחק של האוניברסיטה שנקרא ס. חואקין (שנראה ד"א בדיוק כמו אונ' ת"א רק שהפסל של ישו בו טיפה יותר גדול...) בו שילמתי 700 פסו (משהו כמו 5 שקלים) בשביל הצ'וריפאן הכי קטן שראיתי בחיים שלי ופיסקולה (זה כבר סיפור לפוסט אחר).
הייתי תקוע שם רוב הערב עם בחור מקסיקני בשם לואיס, שהגעתי למסקנה שהוא פשוט אחיו התאום המקסיקני של גל כץ (מי שמכיר הרויח). חבל שהוא פחות משעשע מגל כץ ושכבר מיציתי איתו את כל הסמול טוק בספרדית בפעם הקודמת שפגשתי אותו.
חוץ מזה היה קטע משעשע כשסטודנטית מבייג'ינג הגיעה אליי שיכורה לגמרי ובספרדית טובה להפליא שאלה אותי מאיפה אני. במשך ארבעים הדקות הקרובות ניסיתי להסביר לה מה ואיפה זה ישראל. זה לא הלך בספרדית, אז ניסיתי באנגלית. מסתבר שהיא יודעת גם אנגלית לא רע (מה שלא עוזר לה להיות פחות מפגרת). בסוף היא הוציאה אטלס מפות של העולם בו סימנתי לה את ישראל ורק אז היא השתכנעה שבאמת קיימת מדינה כזאת למרות שהיא לא שמעה עליה ואין לה שם אחר בסינית. לעומת זאת, כשהיא שמעה שאני יהודי היא דוקא אמרה משהו כמו
"you guys are great"
.אבל אני לא סגור למה היא התכוונה. כנראה שאני אף פעם לא אדע

אין תגובות: