יום ראשון, 12 באוגוסט 2007

י' איש קריות

מכל הפוסטים האחרונים, זה נראה כאילו אני לא עושה כאן שום דבר חוץ מלאכול בשר ולשתות אלכוהול. האמת היא שזה די נכון, וזה רוב מה שאני עושה. אבל, כדי להיות הוגן עם עצמי אומר שמדי פעם אני גם מגיע לבית ספר במסגרת המנדט שניתן לי ללמוד כאן ארכיטקטורה. האוניברסיטה בה אני לומד נקראת "פונטיפיסיה אוניברסידד קתוליקה" כלומר "האוניברסיטה הקתולית של האפיפיור" או בתרגום חופשי "הגרסא הקתולית לבר אילן". אני כמעט בטוח שכבר בשיחת הפתיחה שעשו לכל הסטודנטים הזרים (פשוט הגעתי אליה אחרי 48 שעות בלי שינה), הדגישו בפנינו את העובדה שלמרות שהם לכאורה שייכים לכנסייה, הם מקפידים לכבד את אמונותינו ולא מפלים על רקע דת, גזע והעדפה מינית (למרות שאת החלק האחרון המצאתי - כבר אמרתי שההקשבה שלי לא היתה במיטבה). ואכן מאז שהגעתי, לא רק שלא הפלו אותי, להיפך, אפילו הציעו לי להשתתף במגוון הפעילויות המרתק שהאוניברסיטה מציעה כגון שירה בציבור (עם הגרסא המקומית לעינת שרוף שהוא מין בחור כזה עם צווארון לבן) ותחרויות סיפור קצר (חואן פבלו ב-100 מילים ) וכל זאת למרות אחריותי הישירה למותו של הבחורצ'יק שמופיע על כל הקירות.

לשמחתי, כל הפעילויות האלה הן רשות ויתרה מכך, מבין ארבעת הקמפוסים של האוניברסיטה, הקמפוס שאני לומד (בו (אדריכלות, עיצוב ואורבניזם
הוא גם ה"חילוני" ביותר (יש בו רק שתי מיסות בשבוע) וגם הכי סימפטי מבחינה ארכיטקטונית, מה שמניסיוני הוא די מפתיע. אז מה אני לומד? ובכן כמו כל סטודנט טוב לארכיטקטורה, בחרתי כמעט רק קורסים בעיצוב, מה לעשות, גם לי מגיע קצת חופש

אז אם אתם רוצים לראות איך נראה הקמפוס תסתכלו כאן או פשוט תסתפקו בתמונה הזאת

4 תגובות:

arubes אמר/ה...

אם מורידים את הרמפה ברקע זה נראה בדיוק כמו הימ"ח של אגד הנדסה פצ"ן במחנה סנט ג'ין ליד עכו

אנונימי אמר/ה...

י' ידידי זב החוטם, שלום
האם אתה טוען שקורסים בעיצוב הם "חופשה"!?!? אני מזועזע

שלך בידידות
מעצב בחופשה


נ.ב התקבלתי לעבודה מתחיל בקרוב...

arubes אמר/ה...

אני מקווה שאתה לא מתכוון להחליט על רמת ההשקעה בלימודים בהתאם לתוצאות הסקר

או במילים אחרות צא כבר מהג'ט-לג, צעירי

יובל אצקסון אמר/ה...

האמת היא זה יכול להיות רעיון לא רע להתחיל לקבל החלטות כאן ע"ב תוצאות של סקרי דעת קהל.
לדוגמא, היום ממש התלבטתי איזה תוספות לקחת על ההוטדוג: האם ללכת על "קומפלטו" בסגנון בצל, עגבניות מיונז ורוטב סודי או ללכת על משהו פחות סולידי בדמות אבוקדו ופלפל חריף. בכל זאת מדובר בהחלטה של 800 פזו.